Доска объявлений |
Рішення N 23 НТР від 12.04.2002Про проект ДБН “Мости та труби. Обстеження і випробування”
Рішення НТР від 12 квітня 2002 р. № 23
Розглянувши проект Державних будівельних норм “Мости та труби. Обстеження і випробування”, науково-технічна рада вирішила:
Схвалити і рекомендувати до затвердження проект Державних будівельних норм “Мости та труби. Обстеження і випробування”, розроблені Українським державним виробничо-технологічним підприємством “Укрдортехнологія” та внесені Державною службою автомобільних доріг України і Управлінням інженерного захисту територій та промислової забудови.
Голова НТР
Проект Державних будівельних норм “Мости та труби. Обстеження та випробування” розроблений Українським державним виробничо-технологічним підприємством “Укрдортехнологія”. Необхідність розроблення цього нормативного документа зумовлена вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 5 травня 1997 р. № 409 “Про забезпечення надійності й безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж”, а також складною ситуацією в мостовому господарстві. В Україні нараховується 28432 залізничних та автодорожніх мостів загальною довжиною 750 км. Більшість з них не має відповідного нагляду, їхній стан не відслідковується, хоча 14% залізничних мостів, 46% - корпорації “Укравтодор” і 76% - комунальних перебувають у незадовільному технічному стані. Близько 20% автодорожніх мостів потребують негайного ремонту чи реконструкції. Ці будівельні норми підготовлені на заміну СНіП 3.06.07-86 “Мосты и трубы. Правила обследований и испытаний” і мають стати складовою частиною майбутнього нормативного документа – ДБН “Мости та труби”. Вимоги розроблених норм поширюються на обстеження, випробування та обкат всіх мостів, шляхопроводів, естакад, віадуків та труб, завершених будівництвом, після реконструкції, капітального ремонту, а також мостових споруд, що експлуатуються. Документ складається із шести розділів та шести додатків. Норми містять ряд нових вимог з обстеження і випробування, зокрема до: - термінів обстеження мостів залежно від строків їх служби; - класифікації технічного стану мостів залежно від дефектів і пошкоджень; - навантаження на мости при випробуваннях. Класифікація технічного стану і паспортизація мостів наближені до діючих у центральних Європейських країнах. Проект ДБН направлявся на відгук організаціям, що займаються обстеженням, випробуванням і проектуванням мостів (ДержшляхНДІ, Укрголовмостекспертиза, Укрдіпродор, Мостовипробувальна станція Укрзалізниці, Український транспортний університет, Київсоюздорпроект, Київавтошляхміст) і відповідно до Технічного завдання на його розроблення узгоджений з корпорацією “Укравтодор”, Головним управлінням колійного господарства Укрзалізниці та Держнаглядохоронпраці. Технічним комітетом із стандартизації “Будтехнормування” проведено комплексну правову та науково-технічну експертизу проекту цих Державних будівельних норм і рекомендовано до затвердження Держбудом України. Проект цього нормативного документа розглядався на засіданні секції інженерного захисту територій та промислової забудови, рішенням якої схвалено остаточну редакцію проекту ДБН і рекомендовано після врахування зауважень та пропозицій, висловлених на засіданні секції, подати його для розгляду на засіданні НТР Держбуду.
Надруковано: Державний комітет будівництва, архітектури та житлової політики України. “Інформаційний бюлетень”, №4, квітень, 2002 р., К.: “Укрархбудінформ” Введено: «ИМЦ» ( г. Киев, ул. М. Кривоноса, 2а; т/ф. 249-34-04 )
| |